با حکم مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر:

زین العابدینی فرد سرپرست اداره کل حراست و صفرزاده سرپرست اداره کل دفتر بازرگانی خارجی شد

زین العابدینی فرد سرپرست اداره کل حراست و صفرزاده سرپرست اداره کل دفتر بازرگانی خارجی شد
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت طی مراسمی با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و سردار طاهریان ریاست مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، میثم صفرزاده به سرپرستی اداره کل دفتر بازرگانی خارجی و مجید زین‌العابدینی فرد به سرپرستی اداره کل حراست سازمان اقتصادی کوثر منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ دکترفخاری، حراست را نقطه کانونی مبارزه با فساد و مقابله با زد و بند خواند و متذکر شد: پیشگیری و کشف ضعف ها، نارسایی‌ها و فساد‌های احتمالی، مهم‌ترین ماموریت و آزمون کارآمدی واحد‌های حراست در سازمان به شمار می‌رود که می‌باید قبل از وقوف سایر دستگاه‌ها انجام پذیرد.

معارفه حراست 1

وی نقش حراست را در افزایش درآمد‌ها و جلوگیری از هدررفت منابع، حیاتی دانست و عنوان کرد: کشف برخی روند‌های فسادآلود و معرفی بانیان فساد به مراجع قضایی در برخی موارد سه تا هفت برابر هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و این نقش، ضریب توفیقات مالی شرکت‌ها را بالا می‌برد.
 
نائب رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر با تاکید بر ضرورت صیانت از آبروی افراد، حفاظت از دارایی‌های مادی و معنوی سازمان و اجتناب از هرگونه پیشداوری را امری ضروری بیان کرد و گفت: لازم است حراست هوشیاری و حساسیت خود را در قبال وقایع و اطلاعات وارده در بالاترین سطح ممکن حفظ کند و در بررسی‌های ارجاعی به حد کفایت دست یابد.
 
وی در ادامه افزود: انتظار دارم شناسایی و واکاوی مفاسد از رهیافت تجزیه و تحلیل شکایات تا پیدایش ریشه‌های فساد دنبال شود و در وهله بعد برنامه ریزی‌ها برای اصلاح سیستم‌ها و فرایند‌ها امتداد بیابد.
 
فخاری با اشاره به اینکه خروجی زمینه‌های اصلاح فرایند‌ها باید در پی مشاهدات و بررسی‌ها بدست آید، تصریح کرد: ایده پایه گذاری سامانه هوشمند کوثر از دل رویکرد‌های اصلاحی جوشید و به ثمر نشست و امروز به تحولات ارزشمندی منتهی شده است.
 
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر درپایان سخنان خود، شایستگی و اعتماد ویژه خود به میثم صفرزاده مدیرکل سابق حراست سازمان را علت اصلی انتصاب ایشان به سرپرستی اداره کل دفتر بازرگانی خارجی ذکر کرد و اذعان داشت: اهتمام و اولویت قائل شدن سازمان به حوزه بازرگانی که از جمله محور‌های برآورده سازی تعهدات مالی است، ایجاب می‌کرد از آقای صفرزاده بخواهیم در این حوزه ادامه فعالیت دهد.
 
در ادامه مراسم سردار طاهریان ریاست مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با برجسته خواندن نقش حراست در نهاد‌ها تاکید کرد: سلامت و فسادستیزی مسئولان توقعات را از حراست بالا برده است و طبعا کارکرد‌ها و کارآمدی‌ها در این حوزه باید دائما ارتقا پیدا کند.
 
وی با تایید سخنان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در ضرورت هوشیاری و حفظ حساسیت بالای حراست گفت: دشمن با حساسیت زدایی تدریجی نفوذ می‌کند و سلامت سازمان‌ها را به مخاطره می‌اندازد.
 
ریاست مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفارش پرسنل حراست به مراقبه و تهذیب نفس افزود: با امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری و جلوگیری از بروز اشکالات و آموزش کارکنان، می‌توان جلوی خسارت‌های مالی و اعتباری بسیاری را گرفت و فرصت‌های بسیاری را هم آفرید.
 
طاهریان با خداقوت به میثم صفرزاده، سوابق ارزشمند و خصوصیات شخصیتی زین العابدینی فرد را ستود و برایش آرزوی توفیق کرد.این مراسم پس از سخنان آقایان صفرزاده و زین العابدینی فرد با اهداء احکام انتصاب به کار خود خاتمه داد.
 

معارفه حراست 4 معارفه حراست 2 معارفه حراست 3

انتهای پیام/

 

 
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۵۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.