گرامیداشت روز آزادی، مقاومت و پیروزی خرمشهر در سازمان

گرامیداشت روز آزادی، مقاومت و پیروزی خرمشهر در سازمان
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز سه شنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ آئین گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور پدر شهید والامقام حاج محسن قوطاسلو، علی پور جباری، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس، مهدی آل ابراهیم، معاون توسعه منابع و پشتیبانی و برخی مدیران ارشد و کارکنان سازمان برگزار شد.  
 
در ابتدای این آئین، علی پور جباری از راویان جنگ تحمیلی و نویسنده مجموعه کتاب‌های «اطلس جغرافیای حماسی» و «جنگ به روایت فرمانده»، پیوند‌ میان رویکرد‌های نظامی جنگ سخت و شرایط امروزی جنگ اقتصادی را تبیین کرد. وی با تکیه بر سخن رهبر انقلاب که فرمودند «خرمشهر‌ها در پیش است، نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است» مبادی این بیان را تفسیر و بر لزوم بهره‌گیری از تجربه موفق آزادسازی خرمشهر در نبرد اقتصادی امروز تأکید کرد.   
 
در ادامه با برقراری ارتباط زنده با مسجد جامع خرمشهر و معرفی این مرکز مقاومت و پایداری در دوران آزادسازی، حال و هوای حاضران در مراسم عطرآگین به یاد شهدای خونین شهر و عملیات بیت المقدس شد.
 نشست
در پایان این گرامیداشت، ضمن تکریم و تجلیل از مقام پدر شهید والا مقام حاج محسن قوطاسلو، برگزیدگان مسابقات فرهنگی ماه مبارک رمضان و فعالان این عرصه در ابتدای سال جاری معرفی و تقدیر شدند. 
۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.