میکروبیولوژی مواد غذایی در شیمی دارو

میکروبیولوژی مواد غذایی در شیمی دارو
مدیرعامل شرکت شیمی دارو کوثر از توفیق این شرکت در کسب مجوز بخش آنالیز شیمی عمومی و میکروبیولوژی مواد غذایی از سازمان غذا و دارو خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر بهراد زندیه در توضیح این خبر، گفت: پس از بازدید ارزیابان سازمان غذا و دارو با هدف بررسی بخش های آنالیز شیمی عمومی و میکروبیولوژی مواد غذایی از مجتمع آزمایشگاهی کوثر، این آزمایشگاه توانست امتیازات لازم را کسب و در فهرست آزمایشگاه های سازمان غذا و دارو جهت آزمون‌های تخصصی فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی مواد غذایی قرار گیرد.
 
مدیرعامل شرکت شیمی دارو کوثر تصریح کرد: برنامه ریزی برای افزایش دامنه فعالیت مجتمع آزمایشگاهی کوثر در حوزه غذا و دارو یکی از اهداف و برنامه های این شرکت محسوب می شود.
 
زندیه با بیان اهمیت مجتمع آزمایشگاهی کوثر در تأمین امنیت غذایی کشور در حوزه طیور و خدمات دامپزشکی، به نقش تجهیزات موجود در این آزمایشگاه و بهره‌وری حداکثری از آنها در حوزه غذا و دارو اشاره کرد و ادامه داد: با مدد الهی و تلاش کارکنان و متخصصین این شرکت، در حال حاضر آزمایشگاه شیمی دارو کوثر قادر به انجام تمامی آزمون‌های فیزیکوشیمیایی و میکروبیولوژی مواد غذایی است
۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.