رونق سبد محصولات کوثر با عرضه ۳ فرآورده روغنی جدید

رونق سبد محصولات کوثر با عرضه ۳ فرآورده روغنی جدید
روغن های مایع خوراکی ، سرخ‌کردنی و سویا مخلوط با برند «لیفود» کارخانه پنبه و دانه‌های روغنی خراسان از شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر در سبد مصرف خانوار قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس ابوالفضل بوژمهرانی مدیرعامل شرکت پنبه و دانه‌های روغنی خراسان این محصولات را مبتنی بر استاندارد کامل کیفی و ایمنی سازمان استاندارد ایران دانست و گفت: این ۳ محصول جدید روغنی از ابتدای آبان ماه به صورت انبوه، تولید و در اختیار بازار مصرف قرارگرفته است.
 
بوژمهرانی، افزایش تنوع سبد محصولات لیفود و تولید روغنهای خوراکی سلامت محور را از مهمترین اهداف تولید این سه محصول جدید دانست و تصریح کرد: تولید روغن های مایع خوراکی مخلوط، سرخ‌کردنی و روغن سویا با هدف تنوع بخشیسبد محصولات برند لیفود و در پاسخ به نیازمشتریان صورت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت پنبه و دانه‌های روغنی خراسان ادامه داد: درگذشته، محصولات لیفود شامل روغن های کنجد، ذرت، هسته انگور،کنجدکانولا و ذرت کانولا بودکه با توجه به قیمت تمام شده مواد اولیه قابلیت خرید برای عموم فراهم نبود. اما با نوآوری درساختارکیفی تولید، تازه ترین محصولات برند لیفود یعنی روغن مایع مخلوط۳ لیتری، روغن مایع سرخ کردنی۱,۵ کیلوگرمی و روغن سویای ۳ لیتری تولید و روانه بازار مصرف شده است.
۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.