با تجلیل و قدردانی از خدمات علیرضا یوزباشی؛

شیرزاده به مدیرعاملی موسسه رویش منصوب شد

شیرزاده به مدیرعاملی موسسه رویش منصوب شد
امروز ۱۴ آبان طی مراسمی در ستاد سازمان ضمن تقدیر از علی رضا یوزباشی و انتصاب وی به سمت مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل سازمان شیرزاده با حکم دکتر ناصر فخاری به سمت مدیرعاملی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در این آیین دکتر ناصر فخاری با خداقوت و تشکر از علی رضا یوزباشی با برشماری خدمات دوره مدیریت وی در موسسه رویش تصریح کرد: هر شرکت می‌باید کارنامه نوآورانه داشته باشد و دستکم دو اقدام نوآورانه در فهرست عملکرد خود ثبت کند.
 
مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر رویش را مشاور امین شرکت‌ها و سازمان برشمرد و تاکید کرد: تلاش برای رفع گلوگاه‌های تولید و ارتقاء توانمندی‌های کارگران در شرکت‌ها مطالبه شاخص سازمان از رویش در دوره جدید مدیریتی است.
 
دکتر علی رضا یوزباشی نیز در این آیین با اشاره به رسالت‌ها و انتظاراتی که در مورد موسسه رویش مطرح بوده، عنوان کرد: سرآغاز فعالیت‌های رویش بسط امور نوآورانه و فناورانه در سازمان اقتصادی کوثر بوده است. وی در ادامه افزود: همچنین در زمینه توسعه سرمایه انسانی سازمان کانون ارزیابی را با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر لطیفی راه اندازی کردیم، تجربه‌ای که در مسیر خود با سنجش اقسام صلاحیت‌های ۱۵۰۰ نفر از کارکنان برتر و الگو شناخته شد.
 
مشاور عالی و دستیار ویژه مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر در بخش دیگری از تبیین عملکرد رویش بیان داشت: برگزاری ۵۸۰۰۰ ساعت آموزش برای مدیران و کارکنان و انجام پژوهش‌های راهبردی دستاورد دیگری بود که شرکت‌ها آثار آن را مشاهده می‌کنند.
 
وی همچنین با تشکر از دکتر فخاری و اذعان به کاربست تمام تلاش خود و همکارانش در ارتقاء سطح رویش مطرح کرد: از این دوسال یادگار‌هایی از جنس ساختارمندی و فرایندمحوری به جای مانده است که تداوم آن‌ها را به همکارانم می‌سپارم.
 
در ادامه شیرزاده مدیرعامل جدید رویش تاکید کرد: ان شا الله مسیر خدمت به منوال گذشته ادامه خواهد یافت و کوشش میشود با شناسایی نیاز‌های جدید شرکت‌های سازمان، توسعه نقش مستشاری نسبت به سازمان و شرکت ها، گسترش کمی و کیفی آموزش‌ها و ارزیابی آثار ادوار آموزشی به ساخت نمای جدیدی از رویش اقدام کنیم.
 
وی در نهایت گفت: باید تلاش کنیم ثمرات برنامه ریزی‌های نوآورانه و فناورانه در افزایش سودآوری و بهره وری در شرکت‌های تابعه بروز و ظهور یابد.
 
این مراسم با اهداء احکام انتصاب به آقایان شیرزاده و یوزباشی به پایان رسید.
۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.