تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت پیماب

تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت پیماب
به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت پیماب با حضور اعضاء هیات مدیره گروه معین کوثر و شرکت پیماب در محل سالن جلسات شرکت معین کوثر برگزار گردید.
 
در این مراسم مهندس حسین زاهدی مدیر عامل گروه معین کوثر ضمن ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شرکت پیماب، از زحمات مجدانه و صادقانه حمید صباغ فرشی در طول دوران خدمت تقدیر و تشکر نمود.
دیدار
همچنین هر یک از اعضاء هیات مدیره ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعی صورت گرفته در راستای توسعه و پیشرفت شرکت، به بیان موارد و نکاتی پیرامون فرصت‌ها و تهدید‌های پیش رو و لزوم عزم و اراده راسخ جهت عبور از موانع پرداختند.
 
این مراسم با خوش آمد گویی و معرفیعلیرضا رحیمی رحیم بیگلو بعنوان سرپرست جدید شرکت پیماب که طی حکمی از سوی ناصر فخاری مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر به این سمت منصوب گردیده، خاتمه یافت.
 
بخشی از حکم صادره بدین شرح است: 
«انتظار می‌رود مبتنی بر رویکرد اقتصاد رهنما مشتمل بر رفاه، هوشمند سازی، نوآوری، مولد سازی و استعداد یابی بر بستر سلامت اداری و اخلاق حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌ها در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت خدمت هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری گام‌های موثری بردارید.»
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۳۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.