برگزاری نخستین دوره آموزشی استقرار نیازسنجی آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵

برگزاری نخستین دوره آموزشی استقرار نیازسنجی آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر و به نقل از روابط عمومی مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، نخستین دوره نیازسنجی آموزش ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل سالن جلسات گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و با حضور رابطین آموزش کلیه شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
 
این دوره آموزشی به مدت ۸ ساعت در یک روز و در راستای راهبرد‌های آموزشی سازمان و مستقر شدن برنامه‌های آموزشی در شرکت‌ها و با هدف توانمند سازی کارکنان و با تدریس دکتر اباصلت خراسانی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید.
نشست
استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ سندی برای ارائه خطوط راهنمای کلی در زمینه مفاهیم «مدیریت شایستگی» و «توسعه کارکنان» در سازمان‌هاست که توسط کمیته فنی ISO / TC ۱۷۶، مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت، Subcommittee SC ۳، فناوری‌های پشتیبانی با همکاری کمیته فنی ISO / TC ۲۶۰ و مدیریت منابع انسانی تهیه شده است.
 
مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، نظام جامع آموزش سازمان را مبتنی بر استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ طراحی کرده که آغازگر این ماراتون علمی و کاربردی نیازسنجی است که به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی و ضروری فرایند برنامه‌ریزی در مدیریت آموزش برای پیشرفت، بهبود و رشد کارکنان سازمان به حساب می‌آید.
 
در همین راستا موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر در جهت تحقق راهبرد‌ها و رویکرد‌های جدید سازمان اقتصادی کوثر، به عنوان رکن اصلی اقدامات نوآورانه و دانش بنیان، برنامه ریزی و مدیریت آموزشی می‌نماید. مأموریت مؤسسه از تدوین استراتژی‌های ارزیابی - نیازسنجی، پیاده سازی نظام آموزشی و توانمندسازی سرمایه انسانی و نوآوری سازمان تعیین شده که با ایجاد ساختار علمی و ظرفیت‌های عملی، قدم‌های اجرایی و عملیاتی را به سوی متعالی شدن سازمان در بٌعد نوآوری و بهره وری از منابع بر می‌دارد.
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.