برگزاری دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران

برگزاری دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران
سازمان اقتصادی کوثر امروز یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ میزبان حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه و تنی چند از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه‌ای با عنوان دومین نشست شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد بود. در این نشست ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان نیز سخنان خود را در حوزه بهره مندی از نقد به عنوان یک فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطرح کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ دومین نشست شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان، حجت الاسلام و المسلمین یاسینی رئیس شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر بنیاد، فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد، برخی از مدیران ارشد حوزه‌های حراست، روابط عمومی، منابع انسانی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان شورا در سازمان‌های تابعه برگزار شد.
 شیخ
در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر پیوستگی میان فروع و اصول دین و ارجاع آن‌ها به مسأله توحید را ندانیم، روشی که برای امر به معروف و نهی از منکر و یا هر اقدام دیگر اخلاقی، اجتماعی و عُرفی اتخاذ کنیم و انجام دهیم غلط است؛ چون هم می‌تواند ما را به تحریف بکشاند هم به انحراف. وی در ادامه افزود؛ خداوند، عالِم بر نظام آفرینش است و ما نیز باید در مراحل و سطوح متفاوت؛ رفتار عالمانه داشته باشیم تا بتوانیم رسالت اجتماعی پیداکنیم و امر به معروف و نهی از منکر را به درستی ادا کنیم.
 دکتر
همچنین ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر این اینکه امر به معروف چه در معارف دینی و شرعی و چه در قانون اساسی، تکلیف همه انسان‌ها نسبت به همدیگر است؛ یعنی مردم نسبت به حکومت و بالعکس و مردم نسبت به هم بیان داشت اگر معتقدیم نقد، مترادف امر به معروف و نهی از منکر است، پس باید شنونده و پذیرنده نقد باشیم.
 
در این گردهمایی، مدیران و نمایندگان شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه به واکاوی ابعاد مختلف مسأله پرداختند و در نهایت مصوبات دومین نشست تدوین و ابلاغ شد.
۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.