طی حکمی از سوی ناصر فخاری صورت گرفت؛

انتصاب پروفسور ساسان مهرانی به عنوان مشاور حسابداری و حسابرسی

انتصاب پروفسور ساسان مهرانی به عنوان مشاور حسابداری و حسابرسی
ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، امروز ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ پروفسور ساسان مهرانی را به عنوان «مشاور مدیرعامل در امور حسابداری و حسابرسی» منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، طی حکمی از سوی دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان، پروفسور ساسان مهرانی به سمت «مشاور مدیرعامل در امور حسابداری و حسابرسی» منصوب شد.
دکتر
در بخشی از متن حکم مهرانی آمده است: 
 
انتظار می رود با هدایت و نظارت بر توسعه سامانه هوشمند مدیریت منابع، بعنوان یکی از ارکان اقتصاد رهنما، موجبات ارتقای بهره وری و بهبود نظام کنترلی در سازمان اقتصادی کوثر را فراهم نمایید.
 
مهرانی دارای دکترای حسابرسی بوده و بیش از ۱۰ کتاب در حوزه اصول حسابرسی، حسابرسی مدیریت، مروری بر جامع حسابرسی و... و مقالات متعددی در این حوزه نیز تألیف و منتشر کرده است.
 
در سوابق ساسان مهرانی مدیر کلی مالی دانشگاه تهران، عضویت در کمیته حسابداری دفتر گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم، مشاور معاونت اداری و مالی وزارت علوم تحقیقات فناوری، معاون اداری و مالی سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران، عضویت در کمیته تخصصی برنامه ریزی حسابداری وزارت علوم، و مدیریت گروه تخصصی حسابداری سمت به چشم می‌خورد.
۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۱۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.