در آخرین جلسه شورای مدیران مورد تاکید قرار گرفت؛

توسعه بازرگانی صادرات محور، به عنوان یکی راهبردهای سال ۱۴۰۲

توسعه بازرگانی صادرات محور، به عنوان یکی راهبردهای سال ۱۴۰۲
امروز سالن اجتماعات سازمان اقتصادی کوثر میزبان مدیران ارشد و عامل سازمان اقتصادی کوثر بود. در گردهمایی مدیران که قریب به سه ساعت به طول انجامید، گزارش فعالیت‌های سالیانه اقتصادی گروه‌ها توسط مدیران عامل قرائت و مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ امروز آخرین نشست شورای مدیران سازمان اقتصادی کوثر در محل سالن اجتماعات طبقه پنجم، با حضور مدیران ارشد و عامل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد. بنابراین خوانش و بررسی گزارشات سالیانه و گزارش ویژه نمایشگاه توسط مدیران عامل هلدینگ‌ها بخشی از دستور نشست امروز را تشکیل می داد.
 
پس از گزارش مدیران عامل گروه‌های سرمایه گذاری، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با قدردانی از تلاش‌ها اولویت سال بعد را توجه ویژه به ظرفیت‌های صادراتی عنوان کرد و افزود: محصولات سازمان اقتصادی کوثر سال آینده می‌باید در بازار‌های خارجی جایگاه خود را پیدا کنند و سازمان مصمم است در سال بعد اهتمام خود را به این امر معطوف سازد.
 
وی با اشاره به لزوم رصد و پایش بازار داخلی و فرصت شناسی نسبت به تقاضا‌های خارجی تاکید کرد: خط مشی دیگر سازمان پیش بینی برنامه ها و طرح های مختلف و آمادگی برای رویارویی با مسائل اقتصادی سال بعد است.
 
     
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.