در آخرین جلسه شورای مدیران سازمان از کدام مدیران ستادی تقدیر شد؟

در آخرین جلسه شورای مدیران سازمان از کدام مدیران ستادی تقدیر شد؟
برگزاری نشست پایانی شورای مدیران سازمان اقتصادی کوثر که با هدف جمع بندی عملکرد و قرائت گزارش‌های سالیانه و رویداد نمایشگاهی توسط گروه‌ها منعقد شد ابعاد مختلفی در بر داشت. از جمله ابعاد جالب توجه این نشست صمیمانه تقدیر از برخی مدیران ستادی بود که این گزارش به آن می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ برگزاری نشست پایانی شورای مدیران سازمان اقتصادی کوثر که با هدف جمع بندی عملکرد و قرائت گزارش‌های سالیانه و رویداد نمایشگاهی توسط گروه‌ها منعقد شد ابعاد مختلفی در بر داشت. از جمله ابعاد جالب توجه این نشست صمیمانه تقدیر از برخی مدیران ستادی بود که این گزارش به آن می‌پردازد.
جلسه
آنگونه که در لوح‌های تقدیر مندرج شده معیار ارزیابی و تقدیر از مدیران ستادی در گردهمایی را کوشش در تحقق مولفه‌های اقتصاد رهنما و نقش برجسته در برگزاری رویداد نمایشگاهی بوده است؛ بنابراین آقایان: ثناگو مدیرکل محترم برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد، صفرزاده مدیرکل محترم حراست، کامرانی مدیرکل حوزه مدیرعامل، مهدوی فر سرپرست محترم دفتر هوشمندسازی و تحول عملکرد و حجت الاسلام پیریائی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اقتصادی کوثر، مفتخر به دریافت لوح تقدیر از دست دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی شدند.

  

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۳۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.