سرپرست جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد معارفه شد

سرپرست جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد معارفه شد
با حضور سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی مدیرعامل سابق شرکت کشت و صنعت شریف آباد و سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تشریح دستاوردها و اقدامات انجام شده طی دوران مدیریت خود در شرکت کشت و صنعت شریف آباد مطرح کرد: توانمند سازی نیروی انسانی یا به تعبیر بهتر برندسازی در حوزه منابع انسانی از مهمترین اقداماتی بود که در شرکت شریف آباد محقق شد و امروز تاثیر آن در همه حوزه های عملکردی در مجموعه شرکتهای شریف آباد و رابتا مشهود و ملموس است.
حکم
وی در ادامه تاکید کرد: محور برنامه ریزی های اجرائی برای سال ۱۴۰۲، سیاستهای ده گانه ابلاغی از سوی دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر خواهد بود و لازم است، مدیران محترم عامل مجموعه شرکتهای تابعه، با پیاده سازی آن، مسیر اجرای شعار «مهار تورم و رشد تولید» که تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای امسال است را هموار سازند.
 
در ادامه این نشست  داود ماندگار سرپرست جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد اشاره داشت: رشد قابل تقدیر در این شرکت، حاصل شکل گیری نگاه مشترک و واحد در کل مجموعه است و امیدوارم که بر این اساس بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و سربلند و آبرومندانه خدمت کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص ارزشهای خدمتگذاری به مردم، تصریح کرد: این مناصب دنیوی ماندگار نبوده و نخواهد بود و باید مراقب باشیم تا درست خدمت کنیم و به وظیفه خود عمل نماییم که در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.
 
در پایان این آئین، که با حضور جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و جمعی از مدیران شرکت کشت و صنعت شریف آباد و در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، داوود ماندگار به عنوان سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد تعیین و معرفی شد.
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.