درخشش «ما توانستیم» بر پیشانی سازمان اقتصادی کوثر

درخشش «ما توانستیم» بر پیشانی سازمان اقتصادی کوثر
امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ و در آستانه فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر، صورت بیلبورد بالای ساختمان سازمان اقتصادی کوثر به انعکاس یکی از دستاورد‌های استراتژیک که بدست جوانان مومن انقلابی شرکت جمکو رقم خورد اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ و در آستانه فرا رسیدن روز مقاومت، ایثار و پیروزی (فتح خرمشهر) صورت بیلبورد بالای ساختمان سازمان به انعکاس یکی از دستاورد‌های استراتژیک شرکت جمکو که بدست جوانان مومن انقلابی رقم خورد اختصاص یافت.
حکم
این تصویر که به عنوان «ما توانستیم» مزین است، خودکفایی کشور در تولید الکتروموتور فوق سنگین سنکرون ۴۰۰۰ هزار اسب بخار توسط شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) را در مسیر امید افزایی جامعه بیان کرده است.
 
خودکفایی و خوداتکایی، عناصر هویت ساز هر ملت است
 
خودکفایی در سازمان اقتصادی کوثر نیز از این زاویه به مثابه دستاوردی ملی مورد توجه بوده است که دست نفوذ بیگانگان را از صنایع ایرانی برچیده و مانع خروج ذخائر ارزی شده است. این دستاورد‌های خودکفایی در سازمان اقتصادی کوثر، گاه در صنایع و گاه در تولید اجداد مرغ یا دستگاه‌های جوجه کشی تمام هوشمند ایرانی جلوه گر می‌شود؛ بنابراین امروز بیلبورد بالای ساختمان کوثر به انعکاس دستاورد خودکفایی در تولید الکتروموتور فوق سنگین سنکرون پرداخت و این افتخار ارزشمند را به رخ کشید.
 
۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.