سرمایه گذاری هدفمند کوثر در یاسوج

سرمایه گذاری هدفمند کوثر در یاسوج
دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و هیأت همراه در سفر به یاسوج، طی حضور در نشست‌های بررسی با مدیران استانی، با سرمایه گذاری معادل پنجاه درصد از ارزش شرکت پیشگامان کشاورزی دنا در یاسوج از محل واگذاری صنایع کم بازده به بخش خصوصی موافقت کردند.
جلسه
بر پایه اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه، دکتر ناصر فخاری در ادامه بازدید‌ها و سفر‌های استانی، اصفهان را به مقصد یاسوج ترک کرد.
 
وی به همراه دیگر مدیران سازمان اقتصادی کوثر در بدو ورود به یاسوج به مزار شهدای آن دیار شتافت و با نثار فاتحه و گل به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کرد.
دکتر
 
دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم شریف آن استان و مسئولان ارشد اقتصادی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بستر‌های تعامل و تبادل نظر برای گره گشایی، تعیین تکلیف شرکت‌های کم بازده بود.
 
این گزارش می‌افزاید؛ همچنین سرمایه گذاری از محل عوائد حاصله از واگذاری صنایع مذکور به بخش خصوصی در این استان (معادل پنجاه درصد) از جمله ثمرات ارزشمند این حضور محسوب می‌شود. مضافا گفته می‌شود، با اعلام حکم دادگاه، پروژه عمرانی مجتمع تجاری یاسوج تعیین تکلیف شده است.
دکتر
در نهایت پس از اتمام بررسی‌های لازم و حصول جمع بندی دکتر ناصر فخاری به تهران بازگشت.
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.