بازدید مدیرعامل سازمان از برخی شرکت‌های تابعه واقع در استان خراسان رضوی

بازدید مدیرعامل سازمان از برخی شرکت‌های تابعه واقع در استان خراسان رضوی
طی روز‌های چهارشنبه و پنچشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰، ناصر فخاری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان به همراه برخی از مدیران ارشد ستادی و تابعه از شرکت‌های جمکو، پنبه و دانه‌های روغنی خراسان و زنجیره تولیدی مرغ مادر و اجداد دیزباد واقع در استان خراسان بازدید و با مدیران و کارکنان آن شرکت‌ها گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، ناصر فخاری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان به همراه مهدی آل ابراهیم معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان، حامد عین افشار مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا، محمدصادق واعظی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و برخی مدیران شرکت‌های تابعه از صبح تا شامگاه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال جاری از برخی شرکت‌های تابعه واقع در استان خراسان رضوی بازدید میدانی به عمل آورد.

 

فخاری در روز نخست این بازدید‌ها با حضور در شرکت ماشین‌های الکترونیکی جوین (جمکو) واقع در شهرستان جوین در شمال غربی شهرستان سبزوار از تمامی واحد‌های این مجتمع بزرگ صنعتی بازدید و نشستی با مدیران و کارکنان آن برگزار کرد که محمد رستمی مدیرعامل شرکت جمکو در این دیدار توضیحاتی پیرامون روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی ارائه داد.
جمکو
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر گفت: از زمان تحویل شرکت از سازمان گسترش و نوسازی ایران تا کنون پیشرفت قابل توجهی در شرکت جمکو اتفاق افتاده و این پیشرفت در صنعت کشور در حال مشاهده است و سازمان تمام تلاش خود را جهت حمایت و رشد و تعالی شرکت جمکو انجام می‌دهد.
 
وی در جلسه با مدیران ارشد شرکت جمکو بیان داشت: ما امروز شاهد یک اتفاق خوب و حال ِخوب در مجموعه جمکو هستیم و ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت، محقق شدن اهداف اقتصاد مقاومتی در این مجموعه را مدیون کار و مدیریت جهادی دانست و ادامه داد: شاخص، رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و جز با کار جهادی نمی‌شود به این رضایت دست پیدا کرد. به لطف خدا طی این چهار سال اتفاقات بسیار مثبتی افتاده است که به شخصه از شما متشکرم، اما قله بسیار بلند است و راه زیادی در پیش داریم.
 
ناصر فخاری افزود: ما باید کمک و همکاری کنیم که آینده را زیبا بسازیم و برای رسیدن به این هدف بلند باید استراتژی داشته باشیم و این استراتژی باید متبلور از نگاه شما عزیزان که در مرکز میدان هستید باشد. پیشنهاد اصلاح را شمایی باید بگویید که از نزدیک مشکلات را می‌دانید و راه حل‌ها را تشخیص می‌دهید و قطعاً در سطح سازمان براساس اسناد بالادستی تنظیم خواهد شد.
 
وی همچنین گفت: شرکت جمکو می‌بایست در ۵ سال آینده به قطب تولید الکتروموتور در منطقه دست پیدا کند و ادامه داد ان شاء الله به لطف خدا به این افق دست پیدا خواهیم کرد.
۲۸ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۱۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.