کوثر، پیشرو در تعامل با شرکت‌های دانش بنیان

کوثر، پیشرو در تعامل با شرکت‌های دانش بنیان
دکتر رضا اسدی فرد، معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان اقتصادی کوثر را پیشرو در تعامل علمی و همکاری‌های تخصصی با شرکت‌های دانش بنیان معرفی کرد.
دکتر رضا اسدی فرد در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر ضمن بیان این مطلب افزود: در نمایشگاه آبادیران، نهاد‌هایی مانند سازمان اقتصادی کوثر و موسسه کسب و کار رویش کوثر که عمدتاً در بخش‌های عمرانی، صنعت، معدن، انرژی، کشاورزی، دامپروری و درمانی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند را دعوت کرده ایم تا حضور موثر داشته باشند.
دکتر
وی با تشکر از سازمان اقتصادی کوثر برای حضور در این رویداد ملی، گفت: سال گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر بودیم که در آن رویداد نمایشگاهی، از بخش‌های دانش بنیان دعوت شده بود تا در رفع مسائل و چالش‌های تولیدی به آن مجموعه اقتصادی کمک‌های علمی، نوآورانه و فناورانه خود را عرضه کنند.
 
اسدی فرد ادامه داد: حضور سازمان اقتصادی کوثر در این نمایشگاه، بیانگر جدیّت مدیران این سازمان در ارتباط با بخش‌های دانش بنیان و صداقت در پیگیری رفع نیاز‌های خویش در تعامل با بخش‌های دانشگاهی است.
 
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان در پایان گفت: تجربه نشان داده که تولید واحد‌های اقتصادی با مشورت و همکاری بخش‌های دانش بنیان به رشدی قابل توجه و بهره وری بیشتر منجر شده است.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.