الهی مدیرکل پشتیبانی و املاک سازمان شد

الهی مدیرکل پشتیبانی و املاک سازمان شد
امروز هفدهم تیرماه سال ۱۴۰۲ طی آیینی از خدمات ارزنده آلهاشم تقدیر و الهی به عنوان مدیرکل پشتیبانی سازمان معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در این آیین که با حضور مهندس واصفی معاون مالی و اداری و مدیران کل روابط عمومی، سرمایه انسانی و مالی سازمان اقتصادی کوثر منعقد شد، واصفی گفت: آلهاشم در دوران سرپرستی خدمات ارزشمندی به سازمان ارائه کرد و زحمات ایشان مورد تقدیر است.
 
وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به شرایط و اقتضائات این اداره کل اظهار داشت: خدمات اداره کل پشتیبانی برای پرسنل و دیگران ملموس است و تلاش‌ها در این حوزه به وضوح به چشم می آید بنابراین حساسیت بالایی بر این حوزه حاکم است و این بار خادمان اداره کل پشتیبانی را سنگین می کند.
 
وی در نهایت افزود: سوابق ارزنده مدیرکل جدید پشتیبانی در رده های مختلف مدیریتی در سازمان انرژی اتمی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوید بخش توفیقات روزافزون و ادامه روند پیشرفت ها در این اداره کل است.
 
آلهاشم نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک به الهی مدیرکل پشتیبانی بیان کرد: از مهندس واصفی بخاطر حمایت ها تشکر می کنم و از هیچ کمکی برای نیل به اهداف دریغ نخواهم ورزید.
 
الهی مدیرکل پشتیبانی و املاک سازمان اقتصادی کوثر پس از معارفه ابراز داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا توفیق بزرگی ست که باید با تلاش و پشتکار واقعی قدر آن را به جا آورد.
 
 جلسه
 
شایان ذکر است؛ این مراسم که با معارفه آقایان نادری و سوهانی به ترتیب به عنوان رئیس اداره خدمات عمومی و دبیرخانه و رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی همراه شد پس از اهداء لوح تقدیر و انتصاب به سمت ریاست اداره املاک به آلهاشم و اهداء حکم انتصاب به الهی مدیرکل پشتیبانی و املاک به کار خود خاتمه داد.
۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.