در مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری آوانوین مطرح شد؛

رشد ۱۰۱ درصدی ارزش سهام آوانوین

رشد ۱۰۱ درصدی ارزش سهام آوانوین
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آوانوین از رشد ۱۰۱ درصدی هر سهم این شرکت از قیمت ۲۳۵۰ ریال در سال مالی گذشته به ۵۰۱۸ ریال در سال مالی جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ دکتر حمیدرضا جعفری در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آوانوین گفت: متاسفانه عملکرد مجمع در سال ۱۴۰۰ با ۷۰ میلیارد تومان ضرر، بسیار نامناسب و زیان ده به ثبت رسید. اما از سال ۱۴۰۱ به لطف خدا، تشریک مساعی سهامداران و تدبیر اعضای هیات مدیره، سود تلفیقی شرکت به ۱۵۲ میلیارد تومان رسید و شاخص بازدهی ۶۲ درصدی را تجربه کردیم.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آوانوین افزود: سال مالی گذشته می بایست ۶۹ میلیارد تومان سود تقسیمی به سازمان اقتصادی کوثر داده می شد که بعد از عبور از مرحله زیان دهی شرکت، خوشبختانه در ۶ ماه سال مالی جدید سود ۹۰ میلیارد تومانی آوانوین قابل شناسایی شد.
 
معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر در ادامه گفت: این رقم، عملکرد مثبت و موفق شرکت سرمایه گذاری آوانوین درسال ۱۴۰۲ را نشان می دهد و ان شالله برای سهامداران سود دو برابری را پیش بینی می کنیم.
 
در بخش دیگری از این جلسه، دکتر احمد ورزشکار رئیس مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آوانوین با اشاره به حضور ۵۶ درصدی سهامداران در جلسه، گفت: تعیین سود تقسیمی هر سهم به مبلغ ۳۵۰ ریال، صورت های مالی، تصمیم گیری درباره معاملات بر اساس ماده ۱۲۹ قانون تجارت، تعیین روزنامه اطلاعات به عنوان مرجع کثیرالانتشار، تعیین حق حضور ماهانه اعضا و تعیین پاداش سهامداران حقوقی از جمله مصوبات این مجمع عمومی بود.
جلسه
 
در پایان با ابراز رضایت سهامداران از وضع موجود سهام، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آوانوین به کار خود خاتمه داد.
۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.