تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر

تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته امروز یکشنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور جمعی از مقامات، مسئولین کشوری و مدیر عامل هلدینگ کشاورزی کوثر و شرکت های تابعه افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته با حضور مهندس حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و مدیران عامل شرکت های تابعه برگزار شد.
 
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، مهندس دماوندی نژاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در محل غرفه شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر حاضر شد و در گفتگو با مهندس غلامی مدیرعامل این هلدینگ ضمن تقدیر از اقدامات موثر سازمان اقتصادی کوثر گفت: مجموعه‌هایی همچون سازمان اقتصادی کوثر در کنترل قیمتها و برنامه‌ریزی برای ایجاد تعادل بین تولید و مصرف در بازار اثر گذار بوده است.
 
وی همچنین افزود: تولیدکنندگان حوزه کشاورزی از جمله هلدینگ کشاورزی کوثر با همت و توان بالا، پای سفره مردم ایران ایستاده‌اند و از امنیت غذایی کشور دفاع می‌کنند.
 
گفتنی است در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، ۲۶۰ شرکت داخلی و ۱۴ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ترکیه، دانمارک، چین و لیتوانی از آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه های دامپزشکی، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی ها، مکمل های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین الات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و … رونمایی می‌کنند.
یاد آور می شود که از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر؛ «شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و شرکت های تابعه» از امروز یکشنبه اول تا چهارم مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.
۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۱۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.