نوسازی تجهیزات کارخانه سیمکات

نوسازی تجهیزات کارخانه سیمکات
به تازگی هیأتی متشکل از مدیرعامل و سایر مدیران ارشد شرکت سیمکات به منظور مقدمه چینی برای نوسازی ماشین آلات و تجهیزات کارخانجات سیمکات به شهر Wuxi در نزدیکی شهر شانگهای چین مسافرت و از کارخانه(M&J Machinery ) بازدید کردند و نسبت به آزمایش و خرید ماشین آلات مورد نیاز شرکت اقدامات لازم را به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در جریان سفر مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر به استان های قزوین و آذربایجان شرقی و بازدید از دو کارخانه تولید سیم و کابل سیمکات و هادی برق این مهم قطعیت یافت که ماشین آلات تولیدی شرکت سیمکات باید در مسیر بروزرسانی و نوسازی تجهیزات قرار بگیرد.
 
تحقق این مهم می طلبد که ظرفیت های کشورهای مختلف صنعتی برای تأمین نیاز مذکور بررسی و مقصد تأمین ماشین آلات روزآمد و پربازده مشخص گردد. لذا ارزیابی ها، مدیرعامل سیمکات و هیأت همراه را به کشور بزرگ چین کشاند.
 
گفتنی است این بازدید که به منظور تست نهایی و خرید ماشین آلات شرکت سیمکات انجام گرفت در صورت تخصیص ارز لازم از سوی بانک عامل و بانک مرکزی انتظار می رود تا دو ماه آینده ماشین آلات خریداری شده به کشور وارد و در کارخانجات شرکت سیمکات نصب و راه اندازی شوند.
۱۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.