اقتصاد رهنما؛ این بار برای رفاه کارکنان

اقتصاد رهنما؛ این بار برای رفاه کارکنان
امروز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ جلسه تشریح دستور العمل نظام پرداخت و نگهداشت سرمایه انسانی با حضور مهدی واصفی معاون مالی و اداری سازمان و مدیران کل ستاد سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر در ابتدای این نشست مهندس مهدی واصفی معاون مالی و اداری و دکتر فرشته باقری مدیرکل دفتر سرمایه انسانی سازمان و دکتر احمد غرویان به تشریح فرآیند، دستورالعمل نظام نامه، محوریت عدالت و پایه گذاری این سند بر مبنای شاخصه رفاه از راهبرد اقتصاد رهنما پرداختند.
 
تسهیل در امور جاری سازمان، توجه بر تخصص و عملکرد، اولویت بخشی به نگهداشت نیروی کارآمد، فنی و متخصص، تاکید بر ارتقای توانمندی‌های کارکنان، ایجاد انگیزه برای کارکنان با ارتقاء شغلی در طول سنوات خدمتی، تدوین شناسنامه مشاغل متناسب با نوع مهارت و ایجاد هماهنگی با بخشنامه‌های افزایش سالیانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله اهداف سند نظام پرداخت و نگهداشت سرمایه انسانی سازمان اقتصادی کوثر است.
جلسه
معاون مالی و اداری سازمان در ادامه این جلسه بیان کرد: بر اساس دستور العمل نظام پرداخت و نگهداشت سرمایه انسانی، تمامی موارد رفاهی کارکنان که در سال گذشته به کارکنان پرداخت می‌شد، در سال جاری با افزایش ۲۳ درصدی به صورت ثابت و ماهیانه در بُن کارت کارکنان شارژ خواهد شد.
 
وی در نهایت اشاره کرد: معوقات نیز بزودی پرداخت می‌شود.
 
گفتنی است دفتر سرمایه انسانی سازمان اقتصادی کوثر در ماه های آخر سال ۱۴۰۱ و اوایل ۱۴۰۲ با کسب مشاوره از موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، دستورالعمل‌های پیشین سازمان را بررسی و نظام نامه پرداخت با محوریت نگهداشت سرمایه انسانی بر اساس شاخصه رفاه از راهبرد اقتصاد رهنما را تدوین کرده است.

 

 

 

۱۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.