عرضه اولیه سهام سیمکات و جمکو، بزودی

عرضه اولیه سهام سیمکات و جمکو، بزودی
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر از عزم و اهتمام سازمان برای ورود دو شرکت بزرگ صنعتی جمکو و سیمکات به بازار سرمایه و عرضه اولیه سهام این دو شرکت در تابلوی فرابورس طی ماه های آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس مهدی قندهاری با بیان این خبر افزود: شرکت های جمکو و سیمکات که از شرکت های صنعتی و موفق سازمان اقتصادی کوثر هستند در ساخت الکتروموتورهای سبک و سنگین و تولید انواع سیم و کابل معمولی و فشار قوی فعال اند و محصولات این دو شرکت علاوه بر عرضه در بازار داخلی، تقاضاهای بین المللی را هم پوشش می دهند.
 
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا تصریح کرد: پذیرش اولیه شرکت های صنعتی سیمکات و جمکو در سامانه فرابورس انجام شده است و امیدواریم هرچه زودتر مراحل پایانی و پذیرش نهایی آن نیز صورت پذیرد.
 
مهندس قندهاری سهام این دو شرکت را بسیار با ارزش توصیف کرد و گفت: امیدواریم با توجه به شرایط فرابورس و ایجاد بسترهای مناسب در بازار سرمایه، شاهد حضور این دو شرکت صنعتی در نیمه دوم سال جاری و تا قبل از پایان سال در تابلوی فرابورس باشیم.
۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.