با همکاری موسسه رویش و مرکز ملی تعالی و پیشرفت؛

دوره تربیت ارزیاب برگزار شد

دوره تربیت ارزیاب برگزار شد
مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر از برگزاری موفق نخستین دوره آموزشی تربیت ارزیاب از میان مدیران تعالی سازمان اقتصادی کوثر و شرکت های تابعه برای داوری در آوردگاه جایزه تعالی و پیشرفت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر علیرضا یوزباشی گفت: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی با مدیریت موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و هماهنگی، مشارکت و برنامه ریزی مرکز ملی تعالی و پیشرفت در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد به میزبانی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.
 
معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: این دوره آموزشی با هدف پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی مستعد فرآیند ارزیابی طراحی و اجرا شده و برای تحقق حداکثری یادگیری فراگیران، دو نفر ارزیاب ارشد مرکز ملی تعالی و پیشرفت به عنوان مدرس در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.
جلسه
دکتر یوزباشی ادامه داد: بر اساس طرحواره و برنامه ریزی آموزشی، این دوره کارگاهی برای حضور و مشارکت ٣٠ نفر از مدیران تعالی و افراد منتخب سازمان اقتصادی کوثر و شرکت های تابعه تعریف شد که فراگیران پس از  مرور مفاهیم تعالی سازمانی به گروه های چند نفره تقسیم و فرآیند آموزش در چند کارگاه جانبی ادامه یافت.
 
مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر با اشاره به برگزاری آزمون های تستی و تشریحی در پایان این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: به منظور انتخاب دقیق افراد برگزیده، امتیاز تمامی کارگاه ها، آزمون ها و همچنین مشارکت اثربخش افراد در دوره یادشده بررسی و اسامی افراد منتخب برای ارزیابی در جایزه تعالی و پیشرفت متعاقباً از طریق موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر اعلام خواهد شد.
 
یادآور می شود، مرکز ملی تعالی و پیشرفت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با هدف توسعه فرهنگ تعالی و افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی کشور از طریق طرح‌ریزی مدلی اسلامی - ایرانی آغاز نمود. درگام نخست با تاسیس دبیرخانه دائمی جایزه ملی تعالی و پیشرفت اقدام به اجرای فرآیند جایزه در شرکت‌ها و گروه های کسب و کاری نمود. مرکز ملی تعالی و پیشرفت سعی دارد بنیانگذار الگوی اسلامی- ایرانی در حوزه ارزیابی و بررسی‌های سازمانی شود که ضمن پوشش ابعاد بنیادی و مختصات زیربنائی سازمان متعالی اسلامی- ایرانی به اصول و علوم و فنون روز مدیریت در دنیا نیز مقید باشد و به صورت پویا، شعارهای سالیانه کشور را نیز دنبال نماید.
۲۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۲۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.