دکتر قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی؛

برپایی ۹۵ موکب توسط خانواده‌های شهدا

برپایی ۹۵ موکب توسط خانواده‌های شهدا
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برپایی ۹۵ موکب اربعین حسینی در داخل و خارج از کشور به همت خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داد.
دکتر قاضی زاده هاشمی در حاشیه برگزاری رویداد و پویش «همسفر من» به خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر گفت: بنیاد شهید با حمایت معنوی از کاروان های مرتبط با پویش «همسفر من» از موکب ها پشتیبانی می کند بنابراین سازماندهی و مدیریت اصلی کاروان ها و موکب ها بوسیله خود خانواده های شهدا انجام می شود.
 
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: طرح «همسفر من»  یک پویش کاملاً مردمی است و پایه اصلی آن نقش آفرینی خانواده های شهدا و حضور رسانه ای بانوان فعال در فضای مجازی است. این زائران جوان با همراه داشتن عکس و پلاک  یک شهید، دیگر زائران اربعینی را با رفتار و سلوک آن شهید آشنا می کنند و از سوژه‌های مختلف این پیاده روی باشکوه پیام هایی در قالب مستند، گزارش کوتاه، مصاحبه، تصویر بی کلام، عکس، خبر و غیره تهیه می کنند و مقرر شده از ۸ شهریور تولیدات رسانه ای گروه های اعزامی «همسفر من» از شبکه های تلویزیونی پخش شود.
 
دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: ستاد اربعین در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز فعال است و تعداد چهار استان را به عنوان استان معین در مراسم اربعین مشخص کرده ایم که بیشترین تجلی کار بنیاد شهید در تشکیل موکب ها  چه در داخل کشور و چه در مسیر نجف تا کربلا خواهد بود.
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.