اخبار هفتگی نمادهای بورسی کوثر در آینه رسانه ها

اخبار هفتگی نمادهای بورسی کوثر در آینه رسانه ها
روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به صورت هفتگی اخبار نمادهای بورسی این سازمان و شرکت های تابعه را در رسانه های مختلف رصد کرده و رشد و توفیق نمادهای مربوطه را در آخر هر هفته گزارش می کند.
روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به صورت هفتگی اخبار نمادهای بورسی این سازمان و شرکت های تابعه را در رسانه های مختلف رصد کرده و رشد و توفیق نمادهای مربوطه را در آخر هر هفته گزارش می کند. بطوریه که در هفته گذشته و از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ خبر نمادهای بزاگرس، دی، کتوسعه و زکوثر در آینه رسانه ها به ترتیب ذیل بازتاب داشتند.
عرضه برق در تالار داخلی بورس
بورس نیوز نوشت: ۱۶۵ کیلووات ساعت برق شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در تالار داخلی بورس انرژی بر روی تابلوی عرضه می‌رود.
 
دی و کتوسعه، نمادهای پرتراکنش فرابورس
جهان نیوز نوشت: بورس به روند رشد بازگشت و ایران خودرو دیزل (خاور)، بانک دی(دی)، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) و توسعه صنایع و معادن کوثر (کتوسعه) در نمادهای پُرتراکنش فرابورس قرار گرفتند.
 
نشانه های رشد سهم در زکوثر
فردای اقتصاد نوشت: شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد (زکوثر) در سال جاری ۳۰ هزار تن تولید مرغ گوشتی به فروش رسانده و هدف شرکت، افزایش دوبرابری این میزان تولید است.
 
 
۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.