اقدام تحسین برانگیز بسیجیان نمونه سازمان در فرهنگ سازی کمک‌های مؤمنانه و کار برای خدا

اقدام تحسین برانگیز بسیجیان نمونه سازمان در فرهنگ سازی کمک‌های مؤمنانه و کار برای خدا
بسیجیان نمونه و تقدیر شده سازمان طی حرکتی خودجوش، هدایایی که به پاس تجلیل از اقدامات آنان در فعالیت‌های واحد بسیج کارکنان سازمان اهدا شده بود صرف امور خیریه و کمک‌های مؤمنانه کردند. این اقدام می‌تواند به عنوان الگویی برای تقویت روحیه اخلاص و کار برای خدا در تمامی مشارکت‌ها و فعالیت‌های بسیجیان سازمان باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، احمدی آل هاشم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان از اقدام تحسین برانگیز و خودجوش بسیجیان نمونه، همزمان با هفته بسیج امسال خبرداد و در این باره گفت: پایگاه مقاومت بسیج سازمان هر ساله به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج هدیه‌ای را با صلاحدید مدیرعامل محترم سازمان تهیه و آن را تقدیم کارکنان بسیجی مجموعه می‌کند و بدین ترتیب از بسیجیان فعال در طول یک سال خدمت تقدیر بعمل می‌آورد. گرچه مجاهدت‌های بسیجیان سازمان حتی در حوزه انجام وظیفه شغلی خود نیز در راه خدا و برای خدا بوده است و هیچ انگیزه‌ای غیر از جلب رضای خداوند و لبیک به فرامین فرمانده معظم کل قوا (حفظه الله) نداشته و ندارند.
 
سال جاری، بسیجیان فعال سازمان طی حرکتی خودجوش و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «کمک‌های مؤمنانه از نمونه‌های بارز تحرک و نشاط ملت ایران است که تداوم در آن؛ در جهت جبران مشکلات و آسیب‌های جدّی مردم الزامی می‌باشد»؛ رهنمود ارشادی حضرت آقا را سرلوحه قرار دادند و در همین راستا اقدامات خیرخواهانه‌ای انجام دادند.
 
وی ادامه داد: برخی از این عزیزان تمام مبلغ هدیه دریافتی خود را در مسیر کمک به نیازمندان و مستمندان صرف کردند تا سرآغازی برای ارتقاء فرهنگ خیرخواهی و اعانت به هم نوعان و تقویت روحیه اخلاص باشد. نکته مهم این است که بخش عظیمی از سرمایه انسانی سازمان اقتصادی کوثر از خانواده شهدا و ایثارگران هستند که پدرانشان و یا خودشان در راه شعائر دینی و انقلابی و در مسیر الهی با جسم و جان ایثار کردند و امروز یادگاران آن‌ها نیز برای تداوم انسانیت و همدلی سعی در زنده نگه داشتن این فرهنگ خواهند داشت.
 هاشم
سید مهدی احمدی آل هاشم افزود: با وجود اینکه سازمان اقتصادی کوثر یک مجموعه تولید محور و بنیادی در حوزه اقتصادی است، واحد‌هایی همچون پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک مرکز فرهنگی و پرورشی، مسئولیتی اجتماعی دارند و اقدامات خود را بر پایه شعائر دینی و مذهبی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ارشادات و رهنمود‌های مؤثر در اسناد فرادست نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی و عملیاتی می‌کنند که امیدوارم به عنوان یک مجموعه اقتصادی، الگویی انسان محور، معنوی و متعهد در میان نهاد‌های همتراز باشیم.
۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.