رشد ۴۱۰ درصدی صادرات محصولات سیمکات

رشد ۴۱۰ درصدی صادرات محصولات سیمکات
آفریقا و ارمنستان مقصدهای جدید صادراتی گروه کارخانجات تولید سیم و کابل سیمکات است و لازم به ذکر است این تولید کننده انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی با تداوم روند توسعه به زودی وارد بازار بورس می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ شرکت سیم و کابل تبریز(سیمکات) در سال ۱۳۵۷ با هدف تولید انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی تاسیس شد و امروز با روند توسعه سبد کالا به بیش از ۴۰۰ نوع محصول افزایش یافته است. میزان صادرات شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات)، در ۸ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۱۰ درصد رشد داشته است که این شرکت را  به مدت ۴سال جزو صادر کنندگان برتر و نمونه کشور قرارداده است.
 
در ادامه این گزارش اشاره شده است؛ سیمکات با افزایش۲۷ درصدی تولید انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی با استاندارد بین المللی صادرات روند صعودی داشته و سهم خود را از بازار داخل به ۶ درصد ارتقاء داده است و همچنین برند سیمکات در اکثر کشورهای همسایه سهم چشم گیری را در بازار خود دارد و از جمله مقصدهای جدید صادراتی سیمکات می توان به کشورهای آفریقا و ارمنستان اشاره کرد.
سیمکات
همچنین گفته می شود کارخانجات سیمکات در حال آماده شدن برای ورود به بازار سرمایه است و می خواهد با عرضه سهام در این بازار مسیر متفاوت را در توسعه و موفقیت مجموعه تجربه کند.
 
شایان ذکر است؛ افزایش صادرات محصولات و خدمات سازمان، یکی از سیاست‌های ده گانه سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۲ بوده است که در کنار سیاست هایی همچون واردات بی واسطه مواد اولیه و تلاش برای افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده محصولات و... به تمامی شرکت های وابسته ابلاغ شده است.

سیمکات

۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۴۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.