تکریم و معارفه مدیران عامل دو گروه و یک شرکت تابعه سازمان با حضور دکتر ناصر فخاری

تکریم و معارفه مدیران عامل دو گروه و یک شرکت تابعه سازمان با حضور دکتر ناصر فخاری
مدیران عامل گروه‌های صنایع و معادن کوثر، سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و شرکت پاک اندیشان امین، قبل از ظهر امروز ۴ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر ناصر فخاری در محل این شرکت‌ها معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰، مدیران عامل گروه های توسعه صنایع و معادن کوثر، سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و شرکت سرمایه گذاری پاک اندیشان امین با حکمی از سوی دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان، تکریم و معارفه شدند.
 
مدیرعامل سازمان در این آئین‌ها ضمن تأکید بر لزوم تزریق خون تازه در رگ‌های ساختار مدیریتی گروه‌ها و شرکت ها، هدف از ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی سازمان و شرکت‌های تابعه را جوان گرایی، افزایش روحیه جهادی و تلاش مضاعف، بهره وری و ارتقای ظرفیت‌ها و سرمایه‌های موجود و ایجاد انگیزه در مسیر رشد، کارآمدی و سوددهی دانست.
 
وی اظهار داشت: هر گاه یک مجموعه اقتصادی توانست از حداقل سرمایه‌های موجود خود بیشترین سود و انتفاع را ببرد، ضرورتی برای حفظ ظرفیت‌های غیر مولد و یا استمرار در فرآیند غیر بهره ور و زیان ده مدیریت طرح‌ها و پروژه‌های خود نخواهد داشت و سازمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
 تکریم
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان گفت: اموالی که در این سازمان در اختیار ما و منتسب به خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران هست، بیت المال است و در مقابل هر قصوری که نسبت به مدیریت، تعهد و عملکرد بهینه از آن انجام می‌دهیم، می‌بایست در برابر خداوند متعال پاسخگو باشیم.
 
طی این آئین‌ها دکتر ناصر فخاری با حکمی، آقایان علی سلگی و حسین زاهدی و هادی احمدیان را به ترتیب به عنوان مدیران عامل گروه توسعه صنایع و معادن کوثر، گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و شرکت سرمایه گذاری پاک اندیشان امین منصوب کرد. وی در این آئین از تلاش و زحمات آقایان عبدالهادی مطلق و هادی احمدیان و عباس رشید جلودار مدیران عامل سابق آن شرکت‌ها تقدیر و تشکر کرد.
 
همچنین مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان در این آئین تکریم و معارفه، آقایان امین ابراهیمی بردر و محمد مسن آبادی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، آقایان حسین پرستش، مهدی قمریان و سید حامد اخوان حجازی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و آقای جواد وکیلی را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری پاک اندیشان امین، منصوب کرد.
۴ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.