طی حکمی از سوی ناصر فخاری:

مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، بانوان و ایثارگران سازمان منصوب شد

مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، بانوان و ایثارگران سازمان منصوب شد
طی حکمی از سوی ناصر فخاری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان، آمنه آدینه به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، بانوان و ایثارگران سازمان اقتصادی کوثر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان، آمنه آدینه را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، بانوان و ایثارگران سازمان اقتصادی کوثر معرفی کرد.
آدینه
در حکم انتصاب صادره از سوی ناصر فخاری آمده است:
«نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند و علاقه مندی شما به عرصه فرهنگی و جامعه ایثارگری که خود مزین به مدال فرزند شهید هستید، به موجب این حکم به سمت «مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، بانوان و ایثارگران» منصوب می‌شوید. امید است در پناه خداوند متعال و با بهره گیری از توانمندی‌ها و تجارب خود در جهت تعالی مادی و معنوی، با بسیج امکانات در ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به همکاران ارجمند و جامعه معزز شاهد اهتمام ورزیده و در حیطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.»
 
آمنه آدینه، پیش‌تر به عنوان مدیر روابط عمومی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و در زمینه‌های متعدد رسانه‌ای و فرهنگی مشغول به فعالیت بوده است.
 
از سوابق فرهنگی وی می‌توان به نویسندگی ۷ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس، مجری و کارشناس برنامه رادیویی «خانه‌ام همین جاست»، دبیر مجله شاهد جوان، عضو سابق شورای مشاوران ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارشناس و منتقد جشنواره‌های ادبی شاهد و ایثارگر اشاره کرد.
۱۴ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.