آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری آوانوین برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری آوانوین برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان، حمیدرضا جعفری را به عنوان مدیرعامل گروه سرمایه گذاری آوا نوین معرفی کرد.
 
فخاری در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری آوا نوین گفت: شرایط امروز بازار سرمایه، شرایطی طوفانی و کاملاً تحت سُلطه شرایط روز است و حفظ سهام پرتفو‌ها در بورس کاری بسیار سخت و پر تلاطم است.
 
وی اظهار داشت: تنوع سبد محصولات سازمان اقتصادی کوثر برای پیشرفت و سودآوری و عقب نیفتادن از مبارزات اقتصادی، به ویژه در بازار سرمایه یک ضرورت است.
 
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر بیان کرد: امروز با هدف تزریق روحیه جوانگرایی و انگیزه در مدیریت حوزه سرمایه‌گذاری سازمان و بهره مندی از رویکرد‌های نوین فعالیت در بازار سرمایه، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری آوا نوین منصوب می‌شود.
 
در پایان این جلسه، از زحمات و تلاش‌های ایرج پرهیزکار مدیرعامل سابق گروه سرمایه گذاری آوا نوین تقدیر و حمیدرضا جعفری به عنوان مدیرعامل جدید این گروه معرفی شد.
 
در حاشیه این مراسم، ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان به همراه برخی از مدیران ستادی و اعضاء هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری آوا نوین از این شرکت بازدید و با کارکنان آن دیدار کرد.

نشست

۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.