تجلیل از خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی

قاضی‌زاده: جز شرمندگی، سخنی نمی‌توان گفت

قاضی‌زاده: جز شرمندگی، سخنی نمی‌توان گفت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی گفت: رئیس جمهور، بنیاد شهید را در سال جاری مأمور رسیدگی به موضوع شهدای هواپیمای اوکراینی کرده است. این خطا و اتفاق به اصل نظام مرتبط نیست.
ه گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از خانواده شهدای هواپیمای مسافربری اوکراینی روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
دکتر
قاضی‌زاده: بنیاد شهید مسؤول پیگیری شهدای هواپیمای اوکراینی است
 
در ابتدای این مراسم قاضی‌زاده هاشمی ضمن تشکر از خانواده معزز و معظم شهدای این حادثه گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و خدمت به خانواده شهدا وظیفه ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این راستا در هفته جاری مراسم‌های گوناگونی برای گرامیداشت شهدای هواپیمای اوکراینی برگزار شد.
 
وی پس از شنیدن سخنان خانواده شهدا افزود: من در مقام پاسخ دادن نیستم، اما مجلس شورای اسلامی پس از این حادثه فرماندهان نظامی را احضار کرد. البته این موضوع قابل جبران نیست و ما جز ابراز شرمندگی سخنی نمی‌توانیم بگوییم و همیشه در کنار شما هستیم تا حقوق شهدا را مطالبه کنیم.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: امیدواریم با پیگیری‌های قضایی پرونده هیچ مظلومی بدون اینکه به حقش برسد، باقی نماند. نام ارزشمند شهید توسط بالاترین مقام کشور به این عزیزان اطلاق و اعطا شد و آنچه صورت گرفت، پذیرش مسؤولیت و ابراز شرمندگی و دادن حق به این عزیزان است.
 
وی با بیان اینکه رئیس جمهور، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در سال جاری مأمور رسیدگی و تجلیل از شهدای هواپیمای اوکراینی کرده است، ادامه داد: این خطا و اتفاق به اصل نظام مرتبط نیست و امیدواریم با عملکرد درست و با کمک وزارت راه و شهرسازی پرونده این حادثه دنبال شده و به نتیجه برسد.
۱۰ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۳۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.