امضاء تفاهم نامه همکاری میان دو گروه کشاورزی و معین کوثر

امضاء تفاهم نامه همکاری میان دو گروه کشاورزی و معین کوثر
به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، در راستای گسترش و تحکیم همکاری‌های میان گروهی با رویکرد ارزش آفرینی پایدار و به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها، توانمندی‌ها و تبادل دانش و تجربیات “تفاهمنامه همکاری” در چارچوب سیاست‌های کلان سازمان اقتصادی کوثر و در مدت زمان معین بین گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به امضاء رسید.
 
محور‌های تفاهمنامه همکاری عبارت است از:
 
- ارائه خدمات مشاوره و طراحی نقشه‌های فنی و اجرایی در چهار رشته و نظارت در پروژه‌های مورد توافق طرفین.
- ارائه خدمات فرآوری املاک بر روی زمین‌های معرفی شده از سوی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر.
- ارائه خدمات پیمانکاری و اجرا با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر.
- تامین نیروی انسانی فنی مورد نیاز گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر جهت استفاده در طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی توسط گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر.
- ارائه خدمات فروش املاک معرفی شده از سوی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با رعایت ضوابط قانونی.
 
حسین زاهدی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و محمد صادق واعظی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن تاکید بر شناخت زمینه‌های مشترک همکاری و هم افزایی، موافقت کردند با بکار گیری تمام توان و امکانات، موضوع تفاهمنامه را تا عملیاتی شدن محور‌های توافقات با جدیت پیگیری نمایند.
 
در این راستا مقرر شد کمیته مشترکی با حضور نمایندگان طرفین، سید علی ناصری نیا، معاون فنی و اجرایی گروه معین کوثر و مسعود شهرکی، معاون توسعه و سرمایه گذاری گروه کشاورزی کوثر جهت پیگیری و تحقق اهداف تفاهمنامه و انعقاد قرارداد‌های مرتبط تشکیل گردد.
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۱۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.