نوآوری و مولدسازی؛ راهبرد سال ۱۴۰۱ سازمان

نوآوری و مولدسازی؛ راهبرد سال ۱۴۰۱ سازمان
ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان امروز ۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ در جلسه شورای مدیران، راهبرد «نوآوری و مولدسازی» را به عنوان راهبرد سال ۱۴۰۱ سازمان اقتصادی کوثر اعلام و برخی مؤلفه‌های وابسته به آن را ابلاغ کرد.
ه گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان امروز یکشنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۰، در ششمین جلسه شورای مدیران سازمان با تعیین راهبرد سال ۱۴۰۱ برای مجموعه، شاخص‌ترین مؤلفه های آن را ابلاغ کرد.
 
ناصر فخاری گفت: راهبرد سال ۱۴۰۱ سازمان اقتصادی کوثر، «سال نوآوری و مولد سازی» است که باید به عنوان یک هدف اساسی برای بهره وری و اثربخشی در رشد و تعالی فعالیت‌ها و عملکرد‌های گروه‌ها و شرکت‌های تابعه سازمان جاری شود.
 
وی افزود: راهبرد سال سازمان مبتنی بر دو بخش بنیادی برای تحقق تصویرسازی و تصویرپردازی درست از سازمان است. یکی از محورها، ارائه برنامه‌های نوآورانه است؛ یعنی استفاده از شیوه‌های نو در بخش درآمد، فعالیت‌ها و بهره‌گیری از خلاقیت. محور دوم هم مولدسازی است که به معنای بهره‌برداری از دارایی‌ها و ظرفیت‌های در دسترس خواهد بود.
 نشست
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر جهاد همه جانبه در بخش استفاده از ظرفیت‌های مولدسازی گفت: این روش پُربازده و این اقدام مؤثر، دمیدن نفس‌های تازه در کالبد ظرفیت‌هایی مانند املاک، تجهیزات، امکانات لجستیکی، سرمایه انسانی و سایر موارد به منظور بهینه‌سازی و بهبود عملکرد خواهد بود که متأسفانه تا کنون در تمامی گروه‌ها و شرکت‌های تابعه مورد استفاده یا توجه قرار نگرفته است.
 
فخاری در پایان ادامه داد: یکی از مؤلفه های تحقق راهبرد سال این است که متغیر‌ها و مؤلفه‌های دو محور باید کمیتی شوند و در بازه‌های زمانی ماهانه یا هر سه ماه یک بار قابلیت ارزیابی داشته باشند تا در طول مسیر تحقق راهبرد اگر نیاز به بازنگری روش باشد به سرعت این اتفاق بیافتد.
۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۰۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.